πŸ“’ Actions Speak Louder Than Words!

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1441H / 2020M

Posted: Jun 16, 2020 | Reading time: 1 min
⚠️ Warning: This post is over a year old, the information may be out of date.
πŸ“’ I’ve moved to a new website. Please visit me at https://journal.robbi.my !
post

Assalamualaikum, Selamat hari raya aidilfitri aku ucapkan kepada semua umat islam. Maaf lah, lewat bagi ucapan (hari ni dah 24 Syawal 1441H) sebab sibuk dan penat dengan macam-macam urusan.

Tahun ni patutnya turns giliran beraya kat kampung aku, tapi disebabkan PKP dan pandemic covid-19 ni terpaksalah beraya di kampung isteri. Raya pun serba ringkas je, sekadar amik mood. Aku pun prefer macamtu sebab bagi aku lebih selamat.

Sebelum terlewat..

Dikesempatan yang ada di bulan baik lagi mulia saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan atas kekhilafan saya sekeluarga dalam berbicara mahupun dari segi perbuatan yang telah mengguris hati dalam sedar mahupun tidak. Jika ada termakan@ terminum minta dihalalkan dunia dan akhirat.

semoga ikatan silaturrahim antara kita berkekala

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN Moga silaturahim kita semua diberkati Allah SWT

Amin…

Edit

Have some thoughts, discussion or feedback on this post?
IndieWeb Interactions

Below you can find the interactions that this page has had using Indieweb. Which means, you can mentioned this URL on any website that support WebMention. Have you written a response to this post? Let me know the URL:

((Do you use a website that do not set up with WebMention capabilities? You can use Comment Parade.)